martes, 30 de septiembre de 2008

Una gran idea

Hola a tots. Pues aixo, que me pareix una gran idea. Es una manera genial de fer saber les coses a la gent o de publicar qualsevol cosa que pugue ser interesant. Ja que estem he de dir que jo tinc un blog Enfermos de Tele, que evidenment tracte sobre televisio. Tambe hem fet entre Carlos i jo un sobre viatges, Nuestras notas de viajes. Be, i hasta aci el meu espai publicitari. Estic encantat de formar part del blog, ara nomes he de pensar que contar. Un abraç i perdoneu les faltes.

4 comentarios:

Tau dijo...

M'alegre que t'hage agradat la idea; has fet bé de posar la publicitat, entraré als teus blogs.
Ara hi ha que donar-li vidilla i que la gent s'exprese lliurement i de manera constructiva. Una forta abraçada per als dos.

Conrado Albert dijo...

Hola guapo.Espere donar-li vidilla com tu dius, pero me pareix que tindra que ser en castella, perque escriure en valencia me coste el doble i m´exprese malament.Besets als dos tambe.

Mgb dijo...

Jo no sóc de l'associación, però agafe la invitació a fer-me soci del blog que m'ha arribat al mail.

Vos llegiré, i passeu pel meu blog, també:

notesdisperses.blogspot.com

Anónimo dijo...

Es que nadie va a postear nada? Qué asociación, por Dios... Con este espíritu ya veo que van a acabar comiendo kébaps.